دغدغه شیرین پرسپولیس| علیپور یا مهاجم خارجی؟ ردپای یک بازیکن در کنار گذاشتن امیری از پرسپولیس درویش خواهان ماندن عبدی استارت تیم فوتسال فرش آرا با تغییر کادرفنی + ویدیو اوسمار: تا ۴ روز تا دیگر تکلیفم را مشخص می‌کنم صادقی: مشهد می‌تواند یک پای فینال لیگ برتر بسکتبال باشد نکونام لیست خرید داد یا مالکان باشگاه استقلال؟ بازگشت علیپور به پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام پخش زنده بازی دوستانه پرتغال و کرواسی (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تارتار در نزدیکی فولاد آره‌نا درخشش پیشکسوتان کاراته خراسان‌رضوی در مسابقات آسیایی استقلالی‌ها در انتظار پیامک واریز پول نامه سرگشاده پیشکسوتان استقلال به وزیر ورزش| VAR هرچه زودتر وارد فوتبال ایران شود پایان کار اوسمار و پرسپولیس! اکبر میثاقیان: امیدوارم خیلی زود یک نفر فوتبال مشهد را سامان دهد برنامه کامل بازی‌های یورو ۲۰۲۴ آلمان + جدول بازی‌ها موسوی در کویر ماندنی شد فریبرز محمودزاده بازداشت شد داستان ادامه‌دار قایدی و همسرش
سرخط خبرها

پرونده پادوانی و استقلال مختومه شد + ویدیو

  • کد خبر: ۱۵۳۸۵۹
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
پرونده پادوانی و استقلال مختومه شد + ویدیو
با اعلام معاون باشگاه استقلال مشخص شد فیفا پرونده شکایت پادوانی از استقلال را مختومه کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، لئاندرو پادوانی، مدافع برزیلی سابق استقلال که در لیگ هفدهم در ترکیب آبی‌های پایتخت دچار مصدومیت شدید شد و ضایعه نخاعی پیدا کرد به خاطر دریافت مطالبات خود به فیفا شکایت کرد.
پرونده شکایت پادوانی از استقلال در جریان بود و او محکومیتی را هم دریافت کرد. این مدافع برزیلی به جز موضوع مطالبات خود از باشگاه استقلال، نسبت به مصدومیت پیش‌آمده هم ادعای خود را مطرح کرد.
در هفته‌های گذشته مسئولان استقلال برای پرداخت مطالبات پادوانی و رضایت او تلاش کردند و حالا این پرونده در فیفا مختومه شده است. علی امیری، معاون باشگاه استقلال، بعد از دیدار با گل‌گهر سیرجان مختومه شدن پرونده شکایت پادوانی از استقلال را رسما اعلام کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->